piątek, 29 lipca 2011

Orange dots

Witajcie! Dla rozjaśnienia tej szarości za oknem chciałam Wam dziś pokazać jedną z niewielu typowo letnich sukienek jakie posiadam. Tę soczyście pomarańczową, koronkową perełkę znalazłam w zeszłym roku w second handzie i oczywiście zabrałam ją do domu. Idealnie wpasowała się w tegoroczne trendy! Przypomina mi też trochę retro sukienki o kroju litery A, takie jak TE. Dodałam do niej czekoladową torebkę z pomarańczowym obszyciem pożyczoną od mamy = )







sukienka - H&M / sh
pierścionek, bransoletki - H&M
torebka, buty - no name
naszyjnik - vintage
Follow Archive of my style

14 komentarzy:

  1. Piękna sukienka ! Idealnie wpisująca się w pokazowe tendencje !:)

    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl !:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful dress!!! the color is perfect and it mix perfect with your nails :D

    thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna ta sukienka! bardzo podoba mi się fason, a kolor rzeczywiscie, trafiony w 100% na tegoroczne lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, bardzo podoba mi się jej faktura :D Pozdrawiam Gabanka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka! Bardzo podoba mi się jej kolor, na pewno wniosłaś trochę radości na szare ulice! Wyglądasz w niej bardzo dziewczęco i lekko. Zainteresował mnie Twój lakier na paznokciach- piękny kolor oraz pierścień z H&M. Widziałam go wiele razy, ani razu go nie przymierzyłam, ale muszę przyznać, że fajnie wygląda na ręce! :)

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. The dress is so adorable!!!It's such a cute darling!
    Amazing look!really!

    I love Poland and have a couple of very good Polish friends, but my polish is not so perfect yet...;)How can I follow your blog???Help!;)))

    You got a really sweet blog!

    Check mine as well:

    http://fashion-bridge.blogspot.com/

    Hopefully you like and follow as well!

    Xx

    Alexandra

    http://fashion-bridge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I got how to follow. I'm following now;)

    Great blog!

    Xx

    Alexandra

    http://fashion-bridge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka, lubię takie kolorowe ubrania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. secik bajeczny!;))

    OdpowiedzUsuń

I'd love to know what you think! So feel free to leave a comment & follow Archive of my style = )