wtorek, 12 lipca 2011

Midi skirt

Plisowane spódnice midi obserwuję na blogach już od dłuższego czasu. I choć początkowo nie byłam do nich przekonana, to im dłużej je podziwiałam, tym bardziej sama chciałam spróbować. Ostateczny argument "za" wpadł w moje ręce podczas jednego z rajdów po lumpeksach -  piękna spódnica w pastelowych kolorach, o nieregularnych plisach. Gdy spojrzałam na cenę - 5 zł - nie było już odwrotu!  Założyłam do niej gładki top, fioletowe koturny i dużo biżuterii. No i dałam jeszcze jedną szansę jeansowej kurteczce = )
I choć cieszy mnie nowe doświadczenie, to raczej nie planuję wzbogacać swojej szafy o spódnice tej długości. Ale mam jeszcze pewien pomysł, jak w inny sposób ją wykorzystać!










spódnica, pasek - sh
kurtka - Only / sh
torebka, naszyjniki - vintage
buty - C&A
pierścionki, bransoletka z przywieszkami - H&M

Follow Archive of my style

25 komentarzy:

  1. Nic dodać nic ująć :> Pięknie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, piękna jest! poszukam czegoś podobnego w szafie mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely photos and outfit!


    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your midi pleated skirt.

    Un besito.
    Yose.
    www.colgadodemiarmario.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :)) +obserwuje.
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna spodnica i do tego ta cena:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, lekka i dziewczęca stylizacja! Muszę przyznać, że ta spódniczka jest bardzo fajna i moim zdaniem to był dobry zakup. Podoba mi się połączenie jej z białą bluzką oraz kurteczką, a także to, że postawiłaś na ciekawą biżuterię. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog. :)

    If you like my blog, follow me and I'll follow you back. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódnica.
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cute!

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! ;) Zostałaś nominowana przeze mnie do nagrody One Lovely Blog Awards !

    Zapraszam do mnie www.andzka18.blogspot.com

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog. Check out mine!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely photos! I'm in love with your floral dress & the mix of pastel colors!

    http://thefashionlatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute outfit!
    Lovely rings :)
    following you too x

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne espadryle miałam takie na oku :)

    OdpowiedzUsuń

I'd love to know what you think! So feel free to leave a comment & follow Archive of my style = )