sobota, 9 lipca 2011

Hello kitty = )

Witajcie! Sama nie wiem jak to się stało, że tę bluzkę oversize z kociakiem pokazuję Wam dopiero dziś. Od czasu, gdy ją znalazłam w second handzie noszę ją bardzo często, w przeróżnych zestawieniach. Dziś założyłam do niej mini w kolorze brzoskwini i torebkę znalezioną w szafie Babci. Pochodzi gdzieś z przełomu lat '70 i '80, więc to prawdziwy vintage!




bluzka - TopShop / sh
spódnica - H&M
komin - Vero Moda
torebka - z szafy Babci
pierścionek - H&M

Follow Archive of my style

12 komentarzy:

  1. i like your outfit! you top is so pretty!




    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  2. your bag is amazing, i love it!! :)
    i'd love if you drop by my blog!
    -April

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka piękna, ale spódniczka jeszcze piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw! Rzekłabym, że pomarańczowa spódniczka gra tutaj pierwsze skrzypce, ale dorównuje jej ta bluzeczka. Babcia torebka to prawdziwy skarb! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool outfit!! I love your skirt and how you wore
    your blouse... the bag is perfect too!!
    take care!
    Hugs from Chile!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okularki są świetne :)) Ogólnie cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool outfit.

    Muacs.
    Yose.
    www.colgadodemiarmario.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo-ja niestety nie potrafię nosić bluzek/Tshirtów oversize-Tobie świetnie się udało:)

    (a torebka? ja chyba sama jestem vintage...mialam taką w dzieciństwie a nie jestem niczyją babcią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. love your tshirt!!!! ;)

    kisses!

    montse
    http://streetdressed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely blog
    Love this skirt ^^ and the bag is really nice
    http://www.faceitwiththesmile.blogspot.com/
    Please check out my blog please
    Bisous

    OdpowiedzUsuń

I'd love to know what you think! So feel free to leave a comment & follow Archive of my style = )