wtorek, 19 lipca 2011

Hearts

Witajcie! Dzisiaj znowu dziewczęcy zestaw, lekki i zwiewny, idealny na spacer w ciepły letni wieczór. Do spódniczki w serca dodałam sercową bransoletkę i naszyjnik zrobiony ze starego breloczka do kluczy = ) Jednak żeby nie było zbyt słodko zestaw przełamałam czernią z dodatkiem ćwieków.




 top - Vero Moda
spódnica - Cayman
pasek - Mohito
torebka - etorebka.pl
____________________________________________________________________
W zeszłym tygodniu spotkało mnie kolejne wyróżnienie! Ania z http://andzka18.blogspot.com/ nominowała mnie do One Lovely Blog Award! Ogromnie dziękuję!!!

7 rzeczy o mnie:
1. uwielbiam morze - wakacje bez wyjazdu nad morze choć na jeden dzień się nie liczą!
2. moją wielką platoniczną miłością jest gitara - mimo kilku prób wciąż nie umiem grać...
3. w szkolnych latach byłam harcerką - biegałam w mundurku i moro
4. chciałabym mieć kręcone włosy - niestety mimo wszelkich starań loki utrzymują mi się najwyżej godzinę...
5. marzy mi się duży dom na wybrzeżu Hiszpanii - zawsze przyjemna pogoda i blisko morze - raj na ziemi!
6. a w tym domu obowiązkowo musi się znaleźć ogromna garderoba!
7. uważam, że butów i torebek nigdy nie jest za dużo - ale to już chyba wiecie = )

__________________________________
Na One Lovely Blog Award :

-Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.    
-Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
-Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)
Do One Lovely Blog Award nominuję blogi:
1. Almaa w Wildfox 7
2.Expanse Of Lunatics
3.Kasia Belhadri
4. Kaziuta
5. KD Closet
6.MAGDarling
7. Make Life Easier
8. Sanna's Land of Illusion
9.  Styllove
10.Watching the waves

Follow Archive of my style

24 komentarze:

  1. BARDZO Ci dziękuję Kochana!! :* Juz kiedyś chyba robiłam taki post, ale naprawdę doceniam, że o mnie pomyślałaś. :)
    A tak poza tym to ślicznie wyglądasz. Też mam tą torebkę i ją uwielbiam!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka fajna spódniczka! ma śliczny wzór ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oh that skirt is so pretty!!!



    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  4. love your blog and style! I will now follow you!

    thenewyorkerstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award na moim blogu!

    http://serafiel-nails.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. that acutally has been my dreambag for quite some time now.. really pretty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka jest na serio słodka ;) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute outfit!
    lovely bag

    Want to follow eachother? x

    Theblackm4ze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I really love the print on your skirt. You look so adorable!

    Sincerely,
    Sabrina

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely photos - I adore your skirt, super cute :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za komentarz i nominacje:)
    Świetna spódnica!
    Buziaki

    www.kdcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawda, figura musi byc odpowiednia, według mnie świetnie wyglądają przy wąskiej talii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny styl ;* słodka spodniczka<3

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, strasznie dziewczęco, podoba mi się :)
    ./www.sylwiafijolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw . Ten naszyjnik jest cudowny ; P

    Też kocham morze < 3

    Obserwujemy . ?

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczęco ;)
    zapraszam do nas
    fashion-ache.blogspot.com new;)

    K&M

    OdpowiedzUsuń

I'd love to know what you think! So feel free to leave a comment & follow Archive of my style = )