wtorek, 13 września 2011

Golden

Witajcie! Mówiąc delikatnie - nigdy nie pałałam wielką miłością do złota. Jedyne jakie miałam leżało spokojnie w szkatułce od czasów komunii - zawsze wydawało mi się zbyt poważne. Moje zdanie zmieniła jednak przetykana złotą nitką tunika, którą znalazłam w lumpeksie jeszcze w czerwcu. Lato przeczekała w szafie, lecz teraz mocno ją eksploatuję! Okazała się bardzo uniwersalna - świetnie prezentuje się nie tylko z wąskimi spodniami, ale także wpuszczona w spódnicę czy podwinięta i związana tak, aby wygląda jak krótki, kimonowy sweter. W dzisiejszym zestawie do tuniki dodałam spodnie w kolorze butelkowej zieleni, dodatki w odcieniach brązu i odrobinę złota w postaci dużych klipsów i zegarka.
P.S. Na zdjęciach dziś gościnnie występuje Bydgoszcz! A dokładniej okolice Opery Nova i Wyspa Młyńska.








tunika - George / sh
spodnie - H&M
torebka - z szafy Babci
zegarek - Czajka / vintage
pierścionek - H&M
klipsy - sh

Follow Archive of my style


29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw! Bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, bardzo podoba mi się ich kolor. Buty też fajniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w tym zestawie ;) podobają mi się klipsy - są bardzp stylowe.
    a spodnie miałam kupić takie same, ale nie miałąm pomysłu z czym i jak je nosić - Ty nie miałaś takiego problemu, jak widzę ;) świetnie dobrałaś resztę stroju do tych spodni.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna tunika ;) ale ty szczuplutka!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this outfit, simple and elegant.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! I found your blog and I like it so much!! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice picks! such a beautiful post! Please, see mine with a Chanel giveaway! And if you like my blog, please follow me!
    xoxo
    Miriamstella ( from Italy)
    http://isfashionmypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful colours! Love the shoes very much. x

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastic! = )



    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna na bluzka! :))

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. ;*

    www.moda-kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful pictures and beautiful blog, follow you! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny sweter i figurka ;) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie zestawy:)bluzeczka jest cudowna,właśnie poszukuję podobnej:)a i podoba mi się cała kolorystyka zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygladasz przeslicznie:)! wszystko mi sie podoba, zarówno torebeczka, jak i buty, bluzka.. no mega po prostu <3 ! pozdrowionka i zapraszam do mnie, dodalam nowa notke:).
    Aaa i mam pytanko, jak zrobilas ze masz see more i to na srodku, pod notka, zamiast czytaj wiecej? prowadze bloga juz dosc dlugo, ale tych ustawien nie ogarniam:(.

    OdpowiedzUsuń
  16. BARDZO ŁADNA BLUZKA I BUTY,WYGLADASZ BARDZO ZGRABNIE W TYCH SPODNIACH!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jetem fanką twojego bloga...i zapraszam na mój http://suuestrwberry.blogspot.com/ mile widziane Komentarze^6:*
    Przesyłam Buziaczki:****;***** SUZI.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie ten zestaw, zwlaszcza pierscionek i klipsy. Wszystko ladnie wspolgra. Jednak fanka zlotych bluzek nie jestem, nie bylam i pewnie nie bede. Chociaz... nigdy nie mow nigdy. Zwlaszcza jesli chodzi o mode. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna tunika. Fajny bloog. Jednym słowem SUPER!!!
    Zapraszam na mojego bloga o fotografii
    http://photosbynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful outfit, very chic! I love your tunic :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. i love everything about this outfit. i like the mixture of color and i love the metallic in your top!

    http://www.laplacard.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Love ur ring and earrings!
    I am following u :)
    visit me http://wienerfashionista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz przepięknie - bardzo fajny blog - obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. you look so pretty here!


    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń

I'd love to know what you think! So feel free to leave a comment & follow Archive of my style = )