środa, 20 kwietnia 2011

Orange & green


Dzisiejszy zestaw to próba oswojenia koloru pomarańczowego, który ostatnio masowo pojawia się na ulicach. Połączenie z zielenią całkiem przypadło mi do gustu, no i nie jest tak zachowawcze jak z czernią. Spodnie, kupione zeszłego lata, są wariacją na temat chinosów. Dzięki niskiemu stanowi i jedynie kilku zakładkom z przodu sprawdzą się nie tylko na bardzo szczupłych osobach. Efekt podobny jak w klasycznych spodniach tego typu, jednak bez nadmiernego poszerzania figury!











spodnie, kurtka - Mohito
koszulka - Atmosphere/ sh
kardigan, chusta - no name
torebka - etorebka.pl
buty - H&M
zegarek - Timex
okulary - Six/ własność Fotografa

11 komentarzy:

  1. you look really nice! your bag is so pretty!


    kisses from La Mode En Rose= )

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie i torebka są super:)
    Pozdrawiam!


    www.kdcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka - mniam! i super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny minimalistyczny zestaw-wyglądasz bardzo dobrze. Zapraszam do mnie: http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw.
    Torebka na wzór alexandra wanga bardzo mi się podoba. Ja zbieram na orginał.
    OBSERWUJE.

    OdpowiedzUsuń
  6. great outfit you look amazing!
    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!

    Thanks for your sweet comments!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne spodnie :) uwielbiam ten kolor ;)
    zapraszam do mnie ;) dodajemy? ;)

    OdpowiedzUsuń

I'd love to know what you think! So feel free to leave a comment & follow Archive of my style = )