wtorek, 29 marca 2011

Military jacket

Kiedy zobaczyłam tę kurtkę w sklepie od razu przypomniał mi się szczęśliwy czas spędzony w harcerstwie i moja "bundeswehra"  z demobilu. Dlatego nad zakupem nie zastanawiałam się długo, tym bardziej, że cena była kusząca - 40 zł! Dzisiejszy zestaw, dzięki ciepłemu swetrowi, idealnie sprawdził się w naszą marcowo - garncową pogodę.





kurtka - H&M
sweter - Bershka
pasek - z szafy Babci
leginsy - Camaieu
torebka - etorebka
buty - Deichmann
pierścionek - Six

3 komentarze:

  1. thank you for your lovely comment!!!

    Thatgirlkip

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za przemiły komentarz :* Strasznie mi miło :)
    Twój blog zapowiada się bardzo fajnie, chętnie będę do Ciebie zaglądać :)
    Lakier do paznokci i sowa bardzo mi sie tutaj podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi!
    i just found your blog. I would like to invite you to the first giveaway on my blog. A nice pair of sunnies! it's worldwide! = )
    I allways follow back!

    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń

I'd love to know what you think! So feel free to leave a comment & follow Archive of my style = )